Nuffnang Ads

Thursday, December 31, 2009

last Quote on 2009



“In the end, everything will be okay, if it’s not okay, then it’s not the end”

indah sungguh ini punya ayat
ok everybody kene usaha jugak terima apa yg terjadi
ade hikmah disebalik semua ni kan
aku pun
terima semua dengan seadanya
'Insya Allah'


oh
mau titipkan kepada cinta pertama
tolong setia ok ditahun baru
dan please
saya suda xlarat mau tuka number2 ni
please delete number saya
atau
today.tomorrow.d day after tomorrow
i will receive a new number call
from your chinta
begging me to leave you
like she did before
*eh..aku kapel ngan kau ke?hoh lucu*

homaigod!
what the on earth bende ni still berlaku
xkan aku nak balas
hai wanita terpilih check balik sape yg cari sape sape yg cari nahas sape yg jilat ludah siapa
kamon da 4 tahun kau rampas dia dari aku
kau pukau dia dari aku
aku kasik dia kat kau
tade sikit pon aku mintak  pampasan  dari kau
lain la aku mintak
'bole carikan aku pakwe yang 1 juta kali ganda baik dr dia?'
apa yang paling penting kau jaga lelaki handsome sepet what so ever baik-baik
jangan nak main tuduh memanjang je orang lain mau rampas-rampas
oh..oh..kesian anda wahai wanita terpilih
aku suh dia kawen tanak ape ke attitude lelaki ini


shit
tolong
xkan kau nak aku sumpah seranah maki hamun di akhir tahun baru ni
kan..kan..
maal hijrah pon dah
mau sambut bulan di bulan omputeh pon da nak esok da haa
so?


aku gembira sekarang
aku tau
what goes around will comes around
bumi itu bulat
bla bla bla
accepted
sebab tu aku tamo buat macam tu kat orang lain
walaupun dia penah jadi cinta pertama
insan paling lama dihati aku
tak semestinya aku akan rampas dia balik
eh
xkuasa paham


dan
kau da dapat rasa macamana  orang tercinta dikacau
dan orang tercinta kau mengacau
bestkan
:))

sekali-lagi-dan
cel bill no ditutup
sile titipkan setiap pesanan di peti maxis dan cel prepaid ok
so sorry
:))


nota kaki : oh amat maaf utk bahasa kasar ini
tidak tahu macamana mau diterjemahkan lagi dengan kata-kata
yg ni pun da ditapis dr anasir2 lucah dan sebagainya
HEPPY NEW YEAR SEMUA
"

No comments: