Nuffnang Ads

Sunday, December 20, 2009

:) hobi baru dikala cuti oh..oh (:

rini bizi dengan hujannya
dengan owang kawennya
hadoih..
g nolong jeh tapi makan x
ngeh3
gulai kawah mmg besh tapi..
ye
to my kawan
saya da tau nape gulai kawah sedap pade gulai biasa
tau..tau
:D

semalam mama sakit mate
xle ngendap(bukan ngintai ok) hantaran yg kawan dia minta watkan
aku dengan hati ikhlas ngaku
aku mmg xde bakat nak gubah2 bagai ni
siyes
sian adik aku
sambil tgk cite cine sambil gubah2
aku?
dok dalam bilik semayang pinjam PC ayah..
:)
dia pujuk2 aku sampai last2 aku cuba jugak kasi idea
siyes
kasi idea jeh yg paling aku mampu kasi

2 hantaran
hanya 1 jeh aku pegang2 sket
adik aku otter2 sket
hantam sajalah kan..kan..
:)

so
inilah hasil keje sket aku dan banyak adik aku
wahaha!

ini jeh aku bole kasi idea sebab perfume tu nampak menawan jeh :)


ini adik aku wat
cantikkan :)


 


so
dalam lepas maghrib
mama bebel2
sebab aku xnak langsung mencuba sesuatu yg aku xminat
errrr...aku tale celah pon bende yg mama bebel
erk..

so
dengan tegas mama amek kain tudung
mama kasi
mama suh aku wat

gua : pls mama..jangan paksa
mama : ina mmg kene paksa..kalo x,mmg tanak cube
gua : ok2..ina cube

gile banyak contoh bunga2
wat kepala aku pening
wahaha
betulla mama kate
aku ni boyish sket
aku nak berubah
siyes
bahaya kalo camni jeh
*erk..lelaki suke ke boyish2 neh?*
:D

Ist..mama kasi tudung pink
*pls mama..i hate pink..u know datkan*
mama..itam ade?
*tarik telinga*
adeih mama..sakit..sob3..
*nah..pilih nak warne apa except itam ok*

ok2..i pilih pepel
puas hati!
isk..
kekadang ase sangat perangai aku xmatured2..
*checked* - bende yg perlu aku ubah mulai skang :)

so..
aku tgk dulu contoh tudung yg da ade
cane dowang buat

erk..pink?whatever :D

---> ini tudung di sebelah luar<---


--->ini disebelah dalam <---

cantikkan
jangan dibandingkan dengan org2 yg expert buat

hah!
jangan down
aku kan br nak belajar
xkan bole cantik teruskan

mama nasihatkan suh aku wat bunga2 kecik dulu
nanti tangan da lembut
bole kao nak cube bunga2 yg ssh

so..tgh wat adik aku amek gamba
thehe



ini 1st batang yg siap




sebelum tu kene lukis dulu
baru jahit
nampak senang kan
tapi nak wat bende ni pon amek masa hampir 30 minit juga
bagi orang yg x pandai dan baru nak belajar seperti aku




---> dr depan <--


serius
ketagih gile wat bende ni
aku wat semua ni hampr 4 jam jugak
gile lembap!
haha
betulla kate mama
buat bende ni melatihkan diri utk bersabar
gune benang cross tich (eh..eh..betul ke ejaan ni?whatever)
kalo x hati2, benang tu akan berpintal
so..kene lah buang balik benang
start dr awal
masya Allah
mmg menguji

---> dr belakang <---

esok nak sambung balik wat keje nih
serius
kalo ade masalah pape
insya Allah bole heal
sebab bende ni kite kene concentrate kan
so bende2 lain kite bole ketepikan sementara waktu

dan dengan aku xpercaya
mama cakap hasil keje tangan aku halus
halus lagi drpd dia wat
alahai
mama salu macam tu
nak amek ati kan..kan..
10x mama
salu tegur
saya anak yg banyak kelemahan
yg selalu kene bimbing
10x :)

sian mama
tunggu aku siapkan web tu
insya Allah
dengan bende yg aku da blaja sem lepas
time ni aku mau aplikasikan
:)
so sowi
akan ina siapkan
mama siapkan dulu tudung2 mama
nanti kite publishkan k

betulla
bende ni bole wat duit kot
so
ade harapan lah aku nak keje kelantan kan lepas degree ni
:D

tolong mama aku pon besh what?

No comments: