Nuffnang Ads

Sunday, December 20, 2009

:) dear God (:


dunno why ma heart feel not comfortable suddenly

xxxxxxxxxxxxxx


am i guilty in their situation?
even i dont know what exactly happen between them
what story behind them
whatever i don know
pls
God
guide me
 lead me

aku xnak dia rasa kesakitan aku
sama seperti aku rasa
3 tahun lepas
walaupun aku xtau apa yg berlaku
walaupun aku tau sumting tapi xsepenuhnya tau

pls
dun be sad
walaupun aku xmengenali dia
dan
dia xpenah mengenali aku

again
i`m sorry
:(
xsedikit pon terdetik utk mengambil
atau pun berada diantara anda berdua
so sori
again




dia hanya kawan dihatku
xterdetik sedikit pun di hati akan ada sesuatu yg istimewa antara kami
kerana kami sudah berjanji
utk beberapa tahun akan datang
hanya kegembiraan utk diri sendiri sahaja yang akan kami cari

so sory..
bende ni la yg aku mau elakkan selama ni
Tuhan itu Maha Adil
Bumi ini bulat
dats why aku tanak pentingkan diri sendiri
sebab hukum karma mmg dah nyata
what goes around will comes around

kadang2 sesuatu benda yang kite nak elakkan
tapi ia terjadi juga
percayalah
itu bukan atas kehendakku

again
i`m sorry

1 comment:

M H said...

Awak.. Hal ni takde kaitan pun ngan awak.. No need to say sorry.. Nati saya cite kat awak ye.. Tamo la sbb hal ni awak plak yg terasa..

Tamo macam ni k.. Seyum =)

Loading...