Nuffnang Ads

Tuesday, October 04, 2011

dont forget about us



 
mms gamba sbb nak tunjuk baju+seluar utk letak atas hantaran..chenta mmg seorang yg teliti

babyyy..happy born dayy...harap kehidupan yang bakal kite lalui bersama selepas ini akan sentiasa ceria dan bahagia..walaupun ada rintangan, masalah, harap sangat kite boleh tempuhi bersama..insya Allah susah senang kite bersama..insya Allah
Sian..time nak sambut hari kelahiran ni la chenta kene tonsil..semalam cakap pn cover2..skype pn tgk muke monyok..sedih lak ase sebab xde dekat ngan dia..atleast kalau da dok sama,bole la tgk2kan dia..chenta ckp nak MC arini tapi dek mengenangkan cuti da tak berapa banyak, cukup2 utk cuti majlis dan honeymoon, so gagahkan diri g keje..da paksa petang ni wajib g emergency room..jumpe doc, pastu inject (kalau aku? mmg takkanlah..memang ngeri kalau bab2 jarum ni..tingat time g amek ujian HIV, tu pn aku da nak nangis sbb misi cucuk jari tengah,bukan jari manis..abes bengkak seminggu..mmg aku alahan ngn jarum) ..mujur keje kat spital..sng hati aku..

alhamdulillah..persiapan hampir 80%..door gift da siap diikat ribbon..semalam jugak aku siapkan langsir..sebenarnya aku serabut..sampai da ada krisis ngan mama..penat sebenarnya uruskan majlis ni..serius, waktu uruskan majlis sepupu2,kakak, aku xrasa sepenat ini...keadaan ni mmg amat biasa..tibe je turn majlis kite,mmg amat penat..so, tinggal nak set up bilik (pasang langsir, basuh carpet, basuh bunga) , then siap..nanti nak g konvo, balik memang semua da siap sepenuhnya..tinggal hantaran je sebab mama nak wat ngan fresh flower..so,malam sblm akad nikah, mama akan gubah semua..belah aku dan belah chenta

hari ni krem kaki..datang bulan selalu macam ni..kakak cakap aku kurang minum air susu..kebetulan tadi ribut gile dekat bachok..well, aku kan takut dengan petir dan kilat, texted chenta(geram nak call tp aku tau,waktu tu memang xleh call sbb chenta dok dalam bilik radiation utk merawat patient) mengadu apa yg patut dan chenta tenangkan aku..takut weh sebab waktu tu dah la kat resort tu aku sorang2 je dok jaga..serius takuttt..muka aku?alhamdulillah..dekat parut tu da gelupas..tunggu salin kulit baru, then semua akan okey..

miss u baby

No comments: