Nuffnang Ads

Sunday, May 01, 2011

when you believe



sepanjang masa cuti bersama mama, banyak benda yang kami bincangkan..terutama berkaitan umur aku..hidup aku..masa depan aku..

        
pilih yang terbaik untuk diri ina
yang bole bimbing ina
yang bole terima ina seadanya
yang jujur
mama terima dia seadanya dia



aku perlukan jawapan daripada Yang Maha Esa..sebab..aku suda mula confuse dengan apa yang ada dalam hati aku..serius aku confuse..

esok keje, lepas keje pegi tenangkan diri dengan beriadah...


okey bai

2 comments:

Unknown said...

k.am PASTI akan jumpe tau..insyaallah..neni doakan tuk k.am ek..

cik sepet said...

neni : insya Allah..kalau jodoh kuat ngan dia, Tuhan akan permudahkan jalan antara kami..doakan key neni..bile da tiba masa..bile hati kak am da pasti dia memang utk kak am, kak am bagitau..:) ..thanks for ure support

fadli : thanks visit this blog..blog adik menarik ! :) , thanks share info2 eh :)