Nuffnang Ads

Wednesday, May 04, 2011

breath



malam ni macam malam sebelumnya..hahha..tak tido malam..aduih.. bak kata kawan aku time makan chicken chop sesama tadi, nampak macam susah je nak betulkan balik time tido aku nih..memang betul pun..susah..2 tahun jadual macam nih..cam ssh nak betulkan balik biological clock aku nih..skang pun, kalau aku cube nak lelap mate sebarang sesaat dua lepas smayang zohor, mesti fail punya..mata tanak pejam..
rini macam xbenti cakap lak aku ase..tapi serius da seharian sebenarnya aku dok migrain buat akaun..macam da terjebak dengan forensik akaun lak arini..kene check satu2..kene analisis mana masalah ..punca masalah.. pertama kali aku terasa serabut sket kepala sepanjang keje tapi berterima kasih kepada kawan2 yang ade utk hari ni..yang buat aku cakap xhenti , gelak xingat sampai lupe kejap beban yang ade..thanks !


lepas isyak sampai kul 1 tadi, serius aku still xbenti cakap..macam minah kepoh pun ade..sakit pipi dok gelak...rindu si wanie sayang..dia coll semata2 nak tanya khabar aku..lepas jumpe akhir bulan 2 ritu, kami macam lost contact lak..dia bizi, kewangan aku xstabil (maksudnya aku xtopup, sbb tu xmsg wanie hehe) ..ritu kejap je msg2 ngan dia sebab nak tanya pasal trip ke perlis nanti..lepas tu senyap sampai malam ni..update sedikit sebanyak pasal hidup..gelak2, usik2..rindu wanie.. alhamdulillah, dia da naik pangkat..she deserve it..


letak je tepon, si hakimi coll..siap uji aku dengan nombor lain..konon nak kenal la..cis kek punya kawan..oh, hakimi ni kawan sekolah dulu..waktu form 6..kalau nak cite sejarah kawan kami serius kelakar..dulu waktu dalam kelas, kitorang musuh no 1..xle pandang sket mesti nak gaduh..tapi lepas je sekolah, dia masuk UMT, aku masuk kolej kuantan, serius xsangka dia cari aku..then terus jadi rapat..sampai skang..alhamdulillah..wpn dia da selamat kawen, tapi dia xpenah gagal utk ade dengan aku waktu aku buntu, perlukan kata2 semangat, yg bole merasionalkan pikiran aku..dia banyak beri nasihat (bab agama insya Allah, kalau aku tanya dia, dia akan jawab dengan detail) ..skang dia jd kaunselor ak pasal bab2 alam perkahwinan..serius aku banyak tau hal-hal dalam alam perkahwinan dr dia ( bukan bab2 lucah okey) .. 2 jam borak tadi semua pasal kawen..dia ada jugak nasihat jangan tunggu lama2..sebab umur aku ni bukan makin sikit (thanks kawan share !) .. dan malam ni aku dapat ilmu baru pasal business..


takde idea da..ayat pun da macam ape da..gile banyak cite yg berlaku (ceh, ayat selalu nak macam nih) tapi tu la..terasa cam da xpandai nak susun ayat je..bile baca balik, ayat cam dak sekolah rendah pun ade hohohoho..



okey bai

No comments: