Nuffnang Ads

Sunday, May 08, 2011

the show goes on

semalam seperti biasa, lepas bertemu Dia, terus aku tido..kebiasaan setiap malam aku akan pgg henpon utk membalas msg, tu pun aku abaikan wpn maghrib td si dia ade anta msg *merajuk kejap sbb seharian dia dok bizi dengan kete dia hoho..sekali sekala wat perangai* mama cakap, bile da siap , mesti kene tido terus, jangan lepas tu pegi borak ke, bukak facebook ke..terus kene tido..


tapi, bile aku bangun dalam kul 2, tetiba otak aku jadi buntu..beku..terawang awangan, pusing pusing..xmacam hari2 biasa, aku akan bangun dengan hati yang, ah susah nak gambarkan dengan kata2..berbunga mungkin..hati? cam terasa kosong..


apakah itu dinamakan petunjuk? atau message..apakah maksudnya..

oh..okey, xde mood sangat sekarang..da la lately ni aku xberapa ade mood nak g keje..maybe sebab bulan 4 ritu aku langsung xcuti, so aku ase aku depressed..bile aku depressed, aku akan jadi moody..aku xsuke moody..buat muke aku berkerut..kalau dah berkerut, mesti otot2 muke aku akan tertarik..kalau hari2 macam ni, abes awet mude..


first time macam aku merungut kat sini..soo sorry
oh okey bai

2 comments:

Unknown said...

mintak petunjuk dr Nya k.am...insyaallah jumpa!

cik sepet said...

neni..lama xbukak blog :)..asenya da ada jawapan da neni..insya Allah, nanti pape kak am update key..thanks neni..kasi semangat..love you <3