Nuffnang Ads

Sunday, July 12, 2009

:) t r a n s f o rm e r s (:


12072009
ahad
0209a.m



hekhek..
ari nih best oh..
aku jalan2 ngan wanie ngan nad..
dilla ade keje..sedih gak kami..ingat bole jalan esama..
xpe..aku da belikan mc d untuk dia.. :)


*bersyukur sangat kami bersama balik..harap sangat kami xde masalah walaupun hal yg remeh pon..amin2*



kami g jalan TAR..walaupun aku hanya mampu bawak mereka naik ngan public transport je..
tapi dorang happy..
10x.. ( shinning eyes kak am..ehek)
aku teman mereka beli barang2..
wanie beli jam+purse..
nad beli selendang+baju..cantik..
kitorang makan mc d kat masjid jamek..
dalam kul 2 kot..


borak2..ngumpat2..eh..tak2..ngumpat da xde dalam list..azam baru kami..kami mau cara idop kami jek..
hal orang?
mampus nak layan..
xmati pon kalo kami idop kami2 jek.. :D


seronok..kami cite tentang kehidupan kami je..
kami nak wat apa lepas nih..
kami suke sapa(upsss)
apa2 lah..berkaitan ngan kami..langsung xde kaitan ngan orang luar..
sebab kami da menyampah tau mau tau hal orang..haha


punya la syok borak2..kami xperasan jam kul 2.30 ptg dah..
housemate kami da tempah tiket kul 3.30 ptg..
oh..lupa..
semalam kami 1 rumah rancang mau menghabiskan masa sabtu kami bersama2..
housemate day katakan..
aku bersyukur sangat2..hubkami rapat..
sem lepas?
biasalah..baru pindah kan..xtau rentak lagi..xtau perangai lagi..
da tau,rupa2nya sekepala jek..
yg paling aku bersyukur, mereka menerima nad ngan wanie dengan tangan yg terbuka..
alhamdulillah..sekarang nad ngan wanie da boleh biasakan diri da..:)


sampai jek kat times square, upe2nya wayang kami kul 5.30 ptg..
seb baik kami sempat g smayang zohor..hehe
da xde nak wat ape..
kami 1 umah g sungei wang..
shopping lagi..
mmg mati aku..
haha..
tapi xkisah la..asal kami dapatmengeratkan hub kami..
(^_*)


lepas smayang asar..kami terus gerak g times square..
bersyukur sgt2 dapat housemate yg jaga sembahyang..
alhamdulillah..mmg selama ni aku cari suasana macam ni..
so, kami akan saling ingat mengingat..
aku suka..


*kami 1 umah..jangan pisahkan kami..amin2*


TRANSFORMERS..
kami tgk cite nih..
bia lah aku ngan nad satu lagi da tgk da pon
(kami alam umah ni ade 2 nad..itu yg pening sket..haha..tapi xpe..akan biasa)
aku suke bumblebee..
hehe..
xtiru bangbil pon..
kite mmg suke bumblebee..
wekk(tiru gaya dia)
:D


lepas tgk cite tuh..agak lewat jugak kami semayang maghrib..
tapi..yg pasti,kami mmg gembira hari ini..
alhamdulillah..
10x utk housemate..
kak liza, wahida, nad, sarah, hajar, nad bachok ngan wanie..
seronok..bole luangkan masa bersama..
untuk dilla..
nanti akan ade masa kite akan keluar 1 umah sesama lagi..
pastikan awak xde hal tau..
kalo x saya paksa awak..
muahahaha..


P/S : perancangan bersama kami ialah pergi genting sesama..
x bawak pakwe okeh..
yesss!!
saya suke..
luv u all..
kalo saya ade wat salah,jangan segan2..tegur jek eit.. :)



*kami selepas semayang maghrib..haha..masing2 da sepet..kan nad*
:)

No comments: