Nuffnang Ads

Thursday, July 02, 2009

:) s o n y E r i c s o n (:

02072009
khamis
0659p.m


fuh..
penat..penat..
pagi..tengahari..petang asyik keluaaar jek..
beli barang2..
xabes2 beli barang..
xpe..
nih jek masa mau merayau2..


tadi g kbmall..
berhajat mau survey2 jek henpon..
ntah masa bila ntah aku g sambar sebijik hp..
adoi..
da lah aku tgh pokai..
tapi syok sgt tgk henpon tuh..
cam geram jek kalo owg beli..
murah jek..
skang aku beli henpon yg hanya ade asas2 jek..3G ade pon xgune..haha
yang aku rasalah..mmg sony ah yg terbaik..
seme da aku pakai..nokia ke..samsung ke..
time dok kuantan dulu..
aku giiiiiiiiiila sangat2 kat samsung..
haha..
tapi,sony juak yg berjaya tambatkan ati gue..ceh
lepas tuh..aku singgah kedai sebelah..
mau intai2 slr tuh..
survey punya survey..
GULP....
(pk sendirik)
:D

No comments: