Nuffnang Ads

Thursday, July 02, 2009

:) a k h i r n y a (:

02072009
khamis
1227am



haha..
akhirnya aku da jumpa blog inih..
PENAMPAR TERBANG
10x weh..
hiburkan ati aku ngan blog2 yg telah ditulis..
mmg gelak gile ah aku rini..
mmg xde wat keje pape ah rini..


sampai malas mau bukak ym..
bukak facebook pon sebab mau tgk komen2 jek..
tutup terus..sebab mau layan PENAMPAR TERBANG lagik :P

rini satu hari suntuk keluar berpoya2..
puas ati gua..
tapi yg xpuas ati,aku mau g betulkan hp akuh..
tapi da mmg sampai ajal..
apa bole buat..mmg xpat diselamatkan lagi weh..
tgh pk mau cekau katne duit neh..
haih!
so..maxis hai2 bye2 lah..xpat den nak bukak..
sebab line celcom lebih penting dalm idopku..
:)
xpe la..tgk sem depan..ade duit lebeh,aku beli..
kalo xdek..
buat bodo je..


:P

No comments: