Nuffnang Ads

Wednesday, July 29, 2009

:) a l k i s a h di k l i n i k & k e b e s a r a n- N y a (:


29-07-2009
0145 am
Rabu


baru bole online~
carut..
maki..
eh..tak2..
aku da letih da pujuk broadband tadi..
abes nama manja aku panggil..
sayang lah..dear lah..bee la(merujuk pd bumblebee okeh!)..
patut tanak pon..dia tau aku panggil bumblebee..bukan broadband(ala..nama pun pangkal B kan..Bumblebee ngan Broadban..hahha..
kenapa aku mencarut macam nih?
eh..mengarut :D
tgk cite KAMI x?
bila keta ALI tanak idop..ABU panggil apa kat keta ALI?
LUPA?
g tgk balik aih..xkuasa mau tulis..hahha.. :D
kepala hot** la aku malam nih..hahha..


aku pogi klinik tadi..
sama2 teman serumah..
kami demam okeyh..
(aku demam suam2 jek..hehe)
tapi aku mau jugak check..
H1N1 weh..takut..(mulut!)


g ngan teksi..kebetulan kak liza mau pulang ke pandan indah..
tadi pon da kelam kabut lewat..
kami g dalam kul 9.30 malam..
agak lewat sebab tadi petang aku keluar g mydin teman nad..
lepas kelas kul 3 terus pegi siot..
gila punya keje..hahha..tapi aku suke.. :)
aku g klinik xbawa purse powm..
pakat sambar jek ic aku..


sampai jek kat klinik ****,
kami g daftar..
punya la aku confident keluarkan kad dalam poket aku..
nak daftar katakan..sebab 1st time g neh..
tetiba wanie tegur..


"kad mende tu kak am?"

ku lihat kad itu..


rupa2nya


~ku tersalah bawak kad bank rupanya~

KEPALA HOT** LAH AKU NIH..

habih kena gelak kat hosemate aku..
cinabeng~

hahha..

siot tol..xle aku check aku nih sakit ke x..xpelah..balik makan panadol jek..

msg ayen..cite bende nih..bole dia gelak kat aku..hahha..xpe dik..akak time jek..hehhe..


-balik dalam pukul 11lbh-

aku xtau nak wat ape..
nak wat akaun?
aduih..langsung xde mood..
tingatkan database yg ntah pape..xmask agi dalam kepala hot** aku nih..
ngan demam suam2 kuku..


aku mau lepak kat balkoni(konon)..
mau lihat keindahan alam..
mau lihat bintang..
mau lihat bulann..
mestilah dia pon lihat benda sama kan..
*tersenyum* konon..hahha

pusing kanan..pusing kiri..

~pabila ku pusing ke kiri~

ku nampak gumpalan awan yg membentuk perkataan ini..


~SUBHANALLAH~

(mengingatkan aku yg xsemayang isyak lagi time tuh)
:(

No comments: