Nuffnang Ads

Thursday, April 07, 2011

selangkah demi selangkah

gamba lepas balik kerje
lalaala..kerja kerja


rindu blog busuk neh..nak update tapi tak tahu nak mule kat mana..kalau pasal kerja, alhamdulillah, big boss da mule percaya dekat aku untuk handle customer..so, aku la yang kene amek booking..skang tgh blaja marketing yaww..subject yang tak pernah aku amek tapi menarik..customer? well, biasalah, kalau hidup ni ade link dengan manusia lain, akan timbul pelbagai ragam..ragam yang baik dialu alukan tapi kalau ragam yang meloyakan? muke nak tak nak memang kena senyum..ni lah yang kena terima kalau bekerja dalam bidang service.. oh, hari ni pengalaman amek booking, berdepan dengan pakcik yang gatal panggil aku sayang (tak sedar da tua bangka) dengan budak budak hingusan yang nak sewa bilik sebab nak beromen..ni cabaran yang aku dapat dalam business ni..tapi serius aku suke sebab banyak benda yang aku belajar dan banyakkkkkkkkkk sangat benda yang mencabar minda aku..akhirnya otak aku da berjaya bangkit semula.. kreatif !


oh, da makin maju setapak sebab dia panggil aku comey ari ni..suke suke ! *blushing*

No comments: