Nuffnang Ads

Tuesday, October 01, 2013

shape of my heart




ada lebih kurang 4 hari untuk audit dalaman..ngadu kat encik suami sabtu  ni keje..dibantainya gelak..yg lagi kecik ati dia cakap

suami : haaaaa.. b nak bangun ari sabtu kul 2 ptg ..syg g keje ek
kite : ahad ni pn keje..ade audit dalaman sobs sobs  T_T ( pura2 nangis konon nak tarik simpati)
suami : hah? ( ingat nak simpati) ..kalau mcm tu ahad b nak bangun kul 4 la


kong ajoooooooooooooo hahaha



tadi dlm kul 3, ada meeting dengan audit luar dan bagi sedikit penerangan untuk kerja2 audit terutama tentang ar rahnu..sblm ni syarikat aziyah &Co yg bertanggungjawab audit company aku..tp SKM da tetapkan 5 tahun skali kene tuka audit company..tu syaratnya..aku yg uruskan pasal hantar surat2 untuk mintak quotation dan bile je dapat nama MNZWAJAssociate ni aku jd SANGAT TERUJAAAAA..kenapa?

sbb company ni aku penah kerjasama utk audit resort tempat aku keje dulu..muehehehe..tp cawangan kelantan la..papa shame keje situ..

bila masuk je meeting, bile duduk je dengar penerangan, terasa mcm di kolej plak..sbb dengar balik term2 yg ada dlm COST ACCOUNTING, MANAGEMENT ACCOUNTING.. terasa menyesal plak xblaja sungguh2 time tu =.=

Haji Nasri tu sgt2 berkaliber...dia terangkan term2 tu mcm roket..kite nak tulis pn da xsempat nak ngejonye..da mcm tulisan cakar ayam daaaaaa...


huhu..ok bai ..nak wat LAP plak..setiap hari kene wat bende ni pastu whatsapp kt boss2..nak tgk ape yg staff2 wat hari2..bagi aku okey jugak stail camni .. sbb staff xkan ngulo (walaupun kdg2 ade jugak ciloknya hihi) ..bai de way, office kite ade CCTV tau..JANGAN MAIN2 OKEY !

mencari rezeki yg halal mihmih
okeylah nak balik rumah
lately ni cepat letih
pastu kannnnnnnnn gusi selalu berdarah
nape ntah

T_______________________T



No comments: