Nuffnang Ads

Tuesday, November 23, 2010

hati ini





saya sangat sayang blog ini
-monoloque itu picisan-
tak akan delete walaupun da ada satu lagi blog
melalui blog ni aku luahkan semua perasaan aku
dr suka hingga duka
dari tersenyum atau menangis

inilah kehidupan aku
luahkan kemarahan kepada seorang lelaki yang pernah aku berikan perasaan istimewa aku 
hingga aku maafkan dia
sorry
saya hanya manusia biasa
ada perasaan marah dan dendam
tapi bile kite luahkan
dengan sendiri hati dan jiwa akan memaafkan orang itu


disini jugak aku luahkan perasaan sayang aku utk kawan kawan
aku xreti nak luahkan secara zahir
sebab aku pemalu
^__________________________^

disini jugak aku dapat luahkan perasaan aku utk mereka mereka yang terpilih
cuma sayang jodoh antara aku dengan mereka tak panjang
atau langsung takde
hee
xpe..sekurang kurangnya diri aku sudah dapat menerima orang lain
alhamdulillah

sekarang tumpukan kepada apa yang ada
DAN
utk soulmate
aku akan ikut cakap kawan aku
dia penah cakap
cinta atau soulmate xkan datang bergolek
kalau kite xcari atau tak menerima 

okey
mungkin kali ni aku kene tunjuk apa perasaan aku
adoi
lelaki skarang xreti eh apa itu bahasa tersirat??

^_^

bai bai

No comments: