Nuffnang Ads

Friday, October 07, 2011

everyday i love you


the making of


balik awal sebab ada urusan dengan sekolah pasal bayaran perkhemahan..sebelum solat jumaat, chenta call time dia nak pegi beli makanan sblm solat..borak2 then chenta ada pesan hujung minggu ni dia busy..ade conference seluruh jb and dia salah sorg yg kene handle conference tu..jd si tukang amek gamba la pulak sbb boss dia mintak tolong..seronok lah chenta sbb bole test lense baru tu hoho

sian chenta..minggu ni minggu paling boring sebab roomate dia akan kawen 8hb ni(erk..esok da pun)..so, roomate dia busy la wat persiapan dan jantung da da dup dap dup dap (chenta ckp turn dia akan sampai hujung bulan ni hihi..nakal!)..so, da xde crime partner da kan hee..selama ni,dengan si roomate tu la chenta dok ke hulur hilir sesama..makan sesama..main badminton sesama...main bola tampar sesama..keje department yg sama..mujurlah hujung minggu terselamat sebab ada conference tu..

chenta dok pot pet pot pet pasal sedih xde org teman dia, terkeluar lah pasal benda ni, yang buat aku jd blush2 la pulak bile dengar (gedik)..chenta cakap minggu depan walaupun dia still sorang tapi hujung minggu dia turun kl sbb ada 'orang tu' konvo (dan lagi nak perli2 huh) dan minggu seterusnya dia balik kb dan minggu tu dia da x pegang status single da..dan minggu satu2 lagi tu chenta akan bawak teman balik ke jb..so,pasneh dia TAKKAN SUNYI DA..

bunyi cam gatal x?

aku ada sampaikan perasaan hati aku sbb skang chenta da kurang cakap i miss u
jawapannya
"kalau b sokmo ckp,nanti syg da tak teruja"

dan

selalu sangat tanya dia dengan soalan bodoh
"baby, betul ke baby nak kawen ngan syg?"
"asal tanya camtu syg bb ni?"
"betul ke da dekat da kite nak kawen ni b?"
"ish..syg nih..nape nih?"

...............
aku salu gantungkan jawapan aku
betul jugak kan..aku salu ngengade haha..okeybai !

No comments: